Jeg oppsumerer ryktene om Apples tablet-maskin på Netthoder-bloggen

Ryktene går høyt og lavt om Apples så kalte tablet, og dingsen kan oppsummeres slik:

  • Mindre enn en Macbook eller Macbook Air
  • Touchskjerm, og uten fysisk tastatur eller mus
  • Større enn en iPod Touch eller iPhone

Jeg oppsummerer rykteflommen og hva det innebærer på Netthoder-bloggen.

I tillegg har det i det siste rullet opp en rekke mock-ups, prototyper og konsepter. Som tidligere nettjournalist og designstudent synes jeg det mest spennende med disse konseptene er hvordan de ser ut til å oppheve det litt snodige skillet mellom formidling på papir og på nett. På sitt beste henter disse konseptene også det beste fra hver av de to verdenene. Som på papir er det lett å ta med seg den siste utgaven, du kan enkelt bla frem og tilbake, det får plass i vesken. Og som på nett kan du se video, du kan lett dele det med venner og kjente, det er digitalt og søkbart og alltid oppdatert, for å nevne noe.

Ett svar til «Jeg oppsumerer ryktene om Apples tablet-maskin på Netthoder-bloggen»

  1. Gleder meg til å se hva som dukker opp på Appleseremonien denne uka!:0)

Legg igjen en kommentar